מבצע!

תיק עם יציאת טעינת USB

המחיר המקורי היה: 25.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 15.00 ₪.

מק"ט: אין מידע קטגוריה:

תיאור

  • איכות נחמדה: עשוי מעור PU איכותי. עור באיכות גבוהה וביצוע מעולה, עתיק, יוקרה מראה את הטמפרמנט המדהים שלך. קל משקל ויושב טוב על הגב/חזה ואינו שמנמן או גבשושי על מסגרת הגוף. אם זה מתלכלך, אתה יכול פשוט לנגב אותו והוא יישאר נקי!
  • יציאת טעינת USB וחריץ לאוזניות: תיק חזה זה מצויד ביציאת טעינת USB חיצונית (בנק חשמל לא כלול). חור צדדי לחוט אוזניות, אתה יכול ליהנות ממוזיקה בכל זמן ובכל מקום.
  • תיקי crossbody רב תכליתיים: יש לו כיס ראשי אחד. 2 כיסים עם רוכסן, כיס אחד פתוח ושכבה פנימית אחת. יש לו מספיק מקום לכל הדברים החיוניים שלך כמו מטריה, אייפד מיני, טלפון, ארנק, כרטיס אשראי, אוזניות, אוזניות וכו’. בנוסף לכך, יש כיס בד בתוך הכיס הגדול ברוכסן המושלם להחזקת הסוללה ליציאת הטעינה. – מושלם לשימוש יומיומי.
  • תיק כתף נוח ומרווח: הם מושלמים לעסקים/מזדמנים/נסיעות/רכיבה על אופניים/חוף ושימוש יומיומי. עובד בצורה מושלמת כתיק כתף, לבש את התיק הזה בנוחות על הכתף או על החזה כדי להרתיע גנבים ולשמור את הידיים שלך חופשיות.
  • שירות לקוחות מעולה: ערבות שביעות רצון של 100% ושירות לקוחות ידידותי. אם אתה לא לגמרי מרוצה מהמוצרים שלנו, אתה יכול לקבל את כספך בחזרה או החלפה חינם בקלות ובאופן מיידי.

מידע נוסף

Color

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

הצג רק ביקורות ב-עברית ()

היה הראשון לכתוב סקירה “תיק עם יציאת טעינת USB”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *