מבצע!

שעון חכם Kw10

המחיר המקורי היה: 150.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 120.00 ₪.

מק"ט: אין מידע קטגוריות: ,

תיאור

  • ❤[השעון החכם המסוגנן ביותר, היי טק]: שעון חכם לנשים מבית Truly המכיל תכונות טכניות רציניות כמו מסך שינה, מד דופק, מד לחץ דם, לשלוט במצלמה מרחוק, מעקב אחר פעילות, מַד מְהִירוּת, שיחות, הודעות טקסט והתראות (פייסבוק, טוויטר, WhatsApp, Line, Skype, Twitter, WeChat), תזכורת יציבה, סנכרון תאריך ושעה, אזהרת אובדן קל, וכו’) אתה יכול לעקוב אחר הכושר שלך ולנטר קלוריות תוך קבלת התראות מיידיות (עליך להכניס את זה לאפליקציה).
  • ❤[טיפול בנשים, הטוב ביותר לנשים]: מזכיר את התקופה הפיזיולוגית הנשית, שעון חכם לתזכורת הווסת עוזר לך לשים לב לשילוב של תזונה ופעילות גופנית לוויסות הגוף טוב יותר. עונה על הצרכים של נשים אמיתיות. בין אם לעבודה או למשחק, השעון החכם הזה לנשים ישפר אותך בדרך האפשרית. שליטה מרחוק במצלמה – תהנה מהרגע היפה. דירוג עמידות למים IP68, הוא אטום לחלוטין לאבק ועמיד למים.
  • ❤[עיצוב אופנתי ומודרני]: שעון חכם לנשים הוא ממשק פשוט ומראה אטרקטיבי. מסך מגע צבעוני בגודל 1.04 ס”מ; דיוק: 240(H)*RGB*198(V) נקודות, צבעים אמיתיים. גודל: 1. 77*1. 5*0. 42 אינץ’. 5 ממשק ממשק משתמש נשי שניתן להחלפה בחינם. השעון החכם הזה לנשים נראה טוב מספיק כדי שתוכל ללבוש אותו בקלות לעבודה או עם תלבושת יפה.
  • ❤ [מוניטור שינה]: שעון גשש נוח זה עוקב אוטומטית אחר כמות ואיכות השינה שלך, צורכי השינה ייקבעו. עם מעקב אחר דופק, מדוד את הזמן שלך בשינה קלה, עמוקה ו-REM כדי להבין את איכות השינה ולקבל טיפים לשיפור הלילה שלך.
  • ❤[סוללה עמידה ותאימות מורחבת]: כשעתיים של טעינה ו-15 ימים זמן המתנה. השעון החכם בלוטות’ מצויד בכבל טעינת USB, אשר ניתן לחבר בעזרת מגנט לשעון בצורה נוחה ופרקטית. סמארטפונים תואמים ל-iOS8.0 ואילך ולאנדרואיד 4.4 ואילך.

מידע נוסף

Color

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

הצג רק ביקורות ב-עברית (0)

היה הראשון לכתוב סקירה “שעון חכם Kw10”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *